Eerbetoon aan tijdloze kunst Andrea Bocelli

in Eten & drinken/Vrij by

Het beste uit jezelf halen is voor velen hét ultieme uitgangspunt in het leven. Zo ook voor ‘s werelds meest geliefde Italiaanse tenor Andrea Bocelli. illy, wereldleider op het gebied van de allerbeste, duurzaam geproduceerde koffie, heeft zijn nieuwe internationale reclamecampagne ‘LIVEHAPPilly’ naar Nederland gebracht, geïnspireerd op de tijdloze kunst van Bocelli.

Met Bocelli als muze én merkambassadeur komt illy in de nieuwe campagne met de wederzijdse overtuiging dat het creëren van iets unieks een oneindige toewijding tot perfectie vereist – met het uiteindelijke doel om de wereld altijd het beste te bieden. illy is al jarenlang wereldleider op het gebied van de allerbeste, duurzaam geproduceerde koffie en heeft de missie om liefhebbers van kwaliteit de allerbeste koffie uit de natuur te bieden, aangevuld met de beste technologie en schoonheid. Ook Bocelli heeft er zijn hele leven naar gestreefd zijn stem te perfectioneren en de wereld zijn beste optredens te bieden. “Voor onze nieuwe reclamecampagne hebben we gebruik gemaakt van de authentieke illy aanpak, een bedrijf dat 85 jaar geschiedenis heeft”, vertelt Massimiliano Pogliani, CEO illycaffé. “Andrea Bocelli is een echte ambassadeur voor ons merk, die voor de kernwaarden van illy in zijn dagelijks leven staat. Een verhaal dat creatief is en mooi verteld wordt in de betekenis LIVEHAPPilly.”

Geluk

De creativiteit van de campagne met Bocelli illustreert hoe deze kernwaarden puur geluk creëren en onthult de diepere betekenis om HAPPilly te leven. Bocelli’s geluksmomenten in zijn leven worden gedeeld door zijn vrouw, zoon en vriend en fluitist Andrea Griminelli. In de campagne zien we de Italiaan wandelend door de straten van New York op weg naar het Metropolitan Opera House – waar het verhaal intenser wordt met zijn aankomst op het podium en zijn geluk wordt bereikt door het delen van zijn kunst met de wereld. Geluk voor illy leeft sterk in de vele complexe stappen die nodig zijn om de unieke mix van ‘s werelds beste Arabica-bonen, afkomstig uit negen landen, te perfectioneren en om liefhebbers van excellente kwaliteit te kunnen laten genieten van de beste koffie die de wereld te bieden heeft.

Ambassadeurs

Onder andere ontwerper Ron Arad, fotograaf Maurizio Galimberti, meesterpatissier Sal de Riso, Michelin-chef Caterina Ceraudo, fluitist Andrea Griminelli en José Dìaz Enamorado, winnaar van de Ernesto illy International Coffee Award, die elk jaar wordt uitgereikt voor de allerbeste duurzaam verbouwde koffie, zijn ambassadeurs van illy. Hun verhalen, en dat van Andrea Bocelli, zijn te vinden op illy.com

Laatste van Eten & drinken

0 0,00
Go to Top